Geplaatst

Met 67,3 % zat het Playboykonijn er woensdagavond al tot aan zijn oren in. De smscampagne om Bridget Maasland bloot in Playboy te krijgen lijkt te gaan slagen. Maar dat lijkt me niet echt verbazingwekkend.Stemmen op blootfoto´s voor een goed doel is hetzelfde als Playboy kopen voor de diepteinterviews.

Hypocrisie is een goede drijfveer vandaag de dag.
Want dat Bridget ooit wel in Playboy zou verschijnen stond al jaren vast. Het ging alleen nog om het opdrijven van de vraagprijs.
Het goede doel was het ideale vehikel hiervoor. Bridget zet haar principes immers overboord voor het goede doel, dus dat is goodwill en aftrekbaarheid ineen.
En Playboy zit voor 10 Eurocent op de eerste rang, daar het blad de lezers middels een smsactie een groot deel de sessie laat betalen zodat ze straks een nummer kunnen kopen voor die fotosessie waarvoor ze zich al arm gesms´t hebben.
Maar daarmee hebben ze wel hun geweten afgekocht, want het was wel voor Dutchy Puppy´s. Niet dat ze nou exact weten wat voor goed doel dat was, maar het gaat om het idee.

Zo werkt het goodwillmechanisme van de mens en het Playboykonijn zit er tot over zijn oren in.